چهارشنبه ۱۶ آبان
شوكران عشق شعری از غلامرضا مردانی(شفق)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۰:۴۳ شماره ثبت ۳۷۰۶۹
بازدید : ۳۷۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر غلامرضا مردانی(شفق)
آخرین اشعار ناب غلامرضا مردانی(شفق)
|
شوکران عشق را رندانه می نوشد رضا بس که مخمور است رز را باده می بیند رضا
در تماشای رخ جانان چنان مست است او کان ردای سلطنت از دوش اندازد رضا
آن امام هشتمین سلطان تسلیم ویقین ان که هر فرمان ز جانان می رسد باشد رضا
عالم آل محمد ناطق اسرار وحی علم عالم را ز بر در سینه اش دارد رضا
آتش سوزان دوزخ سرد می گردد به حشر گر ز ابر رحمتش یک قطره ای بارد رضا
یک در از ابواب ثامن باز می گردد ز طوس آن چه صنعت کین بهشت از هشت می سازد رضا
از فلق تا نیمه شب ورد "شفق" باشد شهم گر مرا همچون غلامانش شمار آرد رضا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.