جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر چهارم: هجر
نام ترانه: عشق تو بی تابم کرد♫♫♫
تقدیم به:
ترانه سرا: حسن بذرگری(آیین)
ترانه خوان:
ترانه ساز:
ترا نه چین:
توضیحات: سرایش:94/2/27- بدیه- ناتمام- استفاده از ترانه با ذکر منبع آزاد♫♫♫
**
عشق تو بی تابم کرد
بی خور بی خوابم کرد
عشق تو مجنو نم کرد
ویرون ویرونم کرد
**
در تب و بی تابم من
بی تابی بی تابم من
بی تاب مهتاب م من
بی تاب آن خوابم من
**
ای ماه من – ای خوب من
چرا ز تو دور م که من
تویی که در رویایی من
ولی زتو دورم که من
**
مانده ام من دراین کویر
گشتم که از دوریت که پیر
گشتم به عشق تو اسیر
گشتم به پای تو که پیر
**
مجنون عشق ت منم من
مجنون ه چشمت ت من من
مجنون ه زلفت من من
مجنون ه عطرت من من
**
حسن بذرگری(آیین)94/2/27
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.