دوشنبه ۲۸ آبان
فقط علی شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۱:۲۰ شماره ثبت ۳۶۵۸۹
بازدید : ۷۶۸ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
بُوَد تنهـــا علی را این سعـــادت
خودوفرزند وهمسر ،درشهـادت
به جنگِ خندق این دیگرمدالش
جلــــویِ کفــــر ، شد کلِّ دیـــانت
شبی جــانِ نبی تهـــــدید می شد
علی خــوابیده جایش با رشـادت
شنیده آخـــــرین حـرفِ نبی ، که
نمــــازت هست در دنیــا هـدایت
چه کَس داردبه دنیا این شرافت
به مسجد،هم شهادت،هم ولادت
--------------------
پدر ، جان وقــرار است وفـــداکار
پدرصبراستوکارشعشقوایثار
چو بارانِ بهاری روحبخش است
دلش دریائی و همراه و غمخــوار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.