کاش بهــرِعاشقــان ساقی شـویم
بانگاه مستشـــــان بـاقی شــــویم
قصه یِ لیــــــلاوعــــذراکهنــــه شد
قیس ووامق محـــوِآن جــــانانه شد
جملگی بهـــــرِیکی مجنـون شــدند
ازجنــــــونِ دنیـــوی بیـــرون شــدند
عشـــقِ حیــــدرجانشــان راسوخته
غیـــرمهـــرش نیست هیچ انـدوخته
جانشانسرمستازعشقِعلیاست
عاشـــــقِ مـــولابدونِ غـافلی است
میهمـانِ قلبشـانعشقِ علی است
باعــــلی روشندرونِ هـــردلیاست
باعــــــلی بــودن نیـــازِزندگی است
مـوجبِشــــادابی وسَـرزندگیاست
فاتحِ خیبـــــردلش،چــون یاس بـــود
شیعیـــــان مــولاپُرازاحســــاس بود
مــــــادران درمهـــربانی شهــره اند
درقیــــــاسِ باعــلی شــــرمنده اند
روبــــــرویِدشمنــــانمــانندِشیــــر
بودبهــــــرِمستمنـــدان دستگیـــــر
بهــــرِاجــــرایِ قـــــوانین استــــوار
خدمتِ مَـــــردم برایش افتخــــــــار
هـــــرکه داردمهـــــرِمـــــولارابه دل
کیشـــودازکـــــرده اش یکدمخجل
مِهـــرِاو،جـــــــان رامصفــــامی کند
شادمــــــانِ هـــــردودنیــــامی کند
دوستـــان،ماشیعیــــــانِ حیـــدریم
درپیِ اندیشــــه هایِ بــرتـــــــریم