دوشنبه ۵ آذر
مرد برتر شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۳۶۵۴۰
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
هی نگاهم می کنی هی بیشتر خر می شوم
هوشم از سر می پرد ، تب می کنم ، کر می شوم
در اگرها با مگرها دست و پائی می زنم
شیر و خطِ سکه ام خط داده بهتر می شوم
جای امنت می دهم در خانه های آرزو
زور می گیرد خیالم با تو همسر می شوم
روز جمعه بچه ها را تاب بازی می بریم
جمله ها را می پرانم ، مرد برتر می شوم
سیخ و منقل ، آتشی گرم از محبت های خود
سفره ای رنگین برایت ... بیت آخر می شوم
چشم نازک می کنی اخمت هویدا می شود
باز می فهمم که خوابی بود وُ بدتر می شوم
لرزه می افتد به اندامم نمی دانی چه جور...
بهترین توصیف این است ، شیر ابتر می شوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.