سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      کاش شاعر بودم

      شعری از

      پویان

      از دفتر نوی نو نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ۱۵:۳۱ شماره ثبت ۳۶۱۳۴
        بازدید : ۵۲۰   |    نظرات : ۱۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر پویان
      آخرین اشعار ناب پویان

      کاش شاعر بودم
      کاش شر، شرشو نمی‌شنیدم
      کاش قطره‌های قشنگشو نمی‌دیدم
       
      چه قشنگه !
      نکنه زندگی یعنی همین
      نکنه بارون بیاد و خیس نشه یه وقت زمین
       
      کاش از آسمون بیاد یه روز پایین
      کاش عاقل بودم
      مگه می‌تونی بخوای که اون بیاد
       
      یه ستاره ، یه نشونه
      لا اقل یه جفت چراغ 
      بی بهونه ،روشن
       
      قطره‌های بارون میچکه از شونشون
      می‌ریزه روی زمین
      پس چرا اون خشکه
      چرا پس خیس نمی‌شه؟
       
      شایدم من کورم 
      کاش عاشق بودم
       
       *
       
      کاش یه بار فقط برم و قدیمامو بغل کنم
      کاش بهش می‌گفتم
       
      آدمیت این نیست                  نباید خوب باشی
      هرچی می‌خوای تو الآن          اگه خوب بد باشی
      آخرش ماله توئه                    اگه آدم باشی ، می‌ره با یکی دیگه
       
      چرا این شد اسمم؟
      چرا این قلب؟
      نمی‌خوام
       
      آآهن
       
      جاش باید آهن بذاریم که بمونه محکم
      این دله تنها باشه عذاب داره
      این دله پیر نمی‌شه
      خسته بشه زود می‌میره
       
      چرا آخه خوب من
      چه کناهی کردم؟
      چرا من نمی‌تونم صاحب دنیا باشم؟
      چرا من نمی‌تونم همیشه تنها باشم؟
      تو کارت بد موندم
      چطوری قبول داری که اونا با هم باشن
       
      نمی‌خوام ،نکه نتونم
      اگه بخوامم نمی‌تونم
      دعاهای بد بکنم
       
      یه کاری کن تو که می‌تونی
      عاشقشم،عاشقتم،خوب می‌دونی
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0