سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      آخرین شعر زمان

      شعری از

      سعید پورمراد

      از دفتر مثنوی نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۳۵۹۵۲
        بازدید : ۴۶۳   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سعید پورمراد

      آخرین شعر زمان

      نیستی، کل دنیا بر سرم درد است
      رنگ بودن رنگ نیست کم رنگ کم رنگ است
      حال و روز را نپرس دنیای من سرد است
      این زمستان را نگو با من چه همرنگ است
      باش که،حال و روزم بی تو شب رنگه
      شیشه عمرم عجب این روزها بی رنگ بی رنگه
      نیستی،روزگارهم رنگ روزت نیست
      هیچ کس و هیچ هم زبونی نیست
      شاد بودن انچنان بودی که بودش نیست
      انگاری یادی ز بودن نیست
      باش که،خاطراتت را ز یاد برند
      عشق پاکت کو کجا بردند
      کور شدن، کر گشتن و بردند
      نام و آوازی نماند دنیا ز ما بردند
      نیستی، آسمون هم رنگ خون داره
      این زمین غوغای جون داره
      کوه نگو فکر زبون داره
      این دلم قصد جنون داره
      باش که، آخرین شعر زمان گشتم
      مرده ای دور از زمان گشتم
      خیمه شب بازیچه ای گشتم
      سوژه ای انگشت نما گشتم
      نیستی، شب صحر صبح را به شب کردم
      پیرهن مرگ را به تن کردم
      نیستنت نیستی به جان کردم
      چشم به راهی را ز بر کردم

       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0