جمعه ۲ آذر
دل كندن خار شعری از مهرداد حاجي پور
از دفتر بهار بي تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ۱۳:۴۹ شماره ثبت ۳۵۷۷۹
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر مهرداد حاجي پور
آخرین اشعار ناب مهرداد حاجي پور
|
دل اگر گشته هوايي به هواي دو غزل بوسه ي يارست
ورنه ما را به غزل، قافيه و شعر چه كارست
با دل تنگ من از سانحه ي چيدن گلها كم گو
كه همه قصه ي دل مردن و دل كندن خارست
چون نفهميد قفس، ظلم چه بودش به قناري
بي هوا بال گشودن كه نه عيب است و نه عارست
سر كه قسمت نشدش در ره دلدار رود بر سر دار
وه چه زيباست كه اينك همه شب بر سر دارست
نيست در طالع ما لذت بوسيدن رخساره ي يار
چون نگردد بخت يار من بيچاره، چه چاره ست؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.