يکشنبه ۲۷ آبان
دروغی بود و بس شعری از رحیمه نیکوحرف
از دفتر نقاب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ۱۴:۱۲ شماره ثبت ۳۵۷۴۴
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب رحیمه نیکوحرف
|
بیخودی دلخوش به او بودم دروغی بودوبس
آن همه قولی که می دادم دروغی بود و بس
رفت و او با خاطر درمانده ی من ظلم کرد
آن همه بودن شب و روزم دروغی بود و بس
بودم انگاری مرابازیچه ی امیال اودرخلوتش
این که من هستم مراباشم دروغی بود و بس
بوسه هایش را لب شیرین که بر لب ها نهاد
نیمه شب ها هم اگر بودم دروغی بود و بس
این ترنم راوجودش ساده و خوش باوراست
آن همه من عاشقم مستم دروغی بود و بس
کاش می شد بار دیگر باز می گشتم به قبل
در خیالش بودن و دردم دروغی بود و بس
باز می گشتم دگر باور نمی کردم که هست
در تلافی شایدم حسم دروغی بود و بس
( ترنم )بهار94
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.