سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        شعرترکی

        شعری از

        ناظر توحيدي ثمرين

        از دفتر سپیدهای سیاه ترازشبق نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۴۳ شماره ثبت ۳۵۴۸۶
          بازدید : ۶۷۹   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ناظر توحيدي ثمرين
        آخرین اشعار ناب ناظر توحيدي ثمرين

        ساوالانون داغلی باشی قار اولسون
        ائلیمیزده  سیزیلدیان    تار اولسون
        تانری بیزه یاخشی گوزیلن باخسون
        باغلاریمیز   دولی   دولی   ناراولسون
        گوللر آچسون بنفشه لر گولوشسون
        چمنلردن   قارقا   گئدسون ساراولسون
        اکدیقیمیز  بیتسون  آتام  سویونسون
        حیاتیمیز گول آچسون  باهار اولسون
        شوکر ایلیاق تانری  ورنلر آرتسون
        بولودومیز گلن ایل  یاغار اولسون
        اینسانلیقلار  هربیرشیئدن باش اولسون
        سالام ساتماق مراملاردا عار  اولسون
        مرزلریمیز پوزولماسون  دژ قالسون
        پیس حادیثه گلن ایل بیکار اولسون
        منی  سنی  ایستین لر    وار اولسون
        ایستمین   صدام   کیمین  خوار اولسون
        ======================================
        ترجمه:
        سر کوه داغ  سبلان همیشه برفی باشد
        تنها ناله ای که درکشورمی شنویم ناله تار باشد
        خدا کارهای مارا خوب   ببیند
        باغهایمان   مالامال از انارباشد
        هرچه کاشته ایم سبزشود وپدر خوشحال
        زندگیمان گل بدهد  وبهار ی  باشد
        غنچه ها بازشوند وبنفشه ها بخندند
        کلاغ ازچمن برود و چمن پراز  سار باشد
        شکر کنیم تا نعمت هایمان زیاد شود
        تا ابرهایمان سال آینده بارانزا باشد
        انسانیت ازهرچیزی والاتر شود
        سلام فروشی درمرام ها  عارباشد
        مرزهایمان ازتجاوز دوربماند ودژهایمان مستحکم
        حادثه های بد سال آینده  ازما دورباشد
        هرکس که دوستدار کشورماست زنده باشد
        هرکه دشمن کشورماست مثل صدام خوارباشد
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0