پنجشنبه ۸ آذر
خورشید شعری از فرهاد مهرابی
از دفتر روح سبز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۳۶ شماره ثبت ۳۵۳۹۷
بازدید : ۱۳۳۲ | نظرات : ۱۳۳
|
آخرین اشعار ناب فرهاد مهرابی
|
فـــــرهـــــاد،زمستان 93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موجز؛ مختصر؛ کوتاه؛
اما،
چه بامفهوم و زیبا!