پنجشنبه ۲۴ آبان
دوبیتی حس جوانی شعری از جاسم ثعلبی (حسّانی)
از دفتر غروب ماه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۷:۱۳ شماره ثبت ۳۵۰۱۵
بازدید : ۷۵۳ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر جاسم ثعلبی (حسّانی)
آخرین اشعار ناب جاسم ثعلبی (حسّانی)
|
دوبیتی حس جوانی
خوشا روزی به ایام جوانی
گذر کردم زمانم ناگهانی
جفا باریده بر دل درد و وحشت
خیالم خواب دیده شادمانی
***
دلم در تور درباری گرفتار
به فرمانش صدا الوده بسیار
نه خشکی جای خوشحالی نه در آب
نه سالم زندگی کرده نه بیمار
***
خوش آمد ماه طنازان خوشامد
سحرگاهان به همازان خوشامد
نرو هرگز بمان در دیدگانم
اگر رفتی نم و باران خوشامد
***
خدایا من چرا باید بنالم
به غم آلوده شد فکر و خیالم
خدا ترس و خدایار و خدادوست
چرا کوتاه کردی پر وبالم
***
جاسم ثعلبی (حسّانی) 13/12/1393
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.