جمعه ۲۵ آبان
از دل نازت اومده شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۳۴۹۹۶
بازدید : ۳۴۱ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
خنده هات مي خندونن غمو
گريه هات مي سوزونن تنو
طوفاني كه مي لرزونه منو
از دل نازت اومده
شمع كه تا صبح مي سوزه شبا
با نورش وردها مي خونن لبا
صبح ميگه پيامي رو صبا
كه از دل نازت اومده
اميد ديدن درياي آب
گشته دروغي چون سراب
آرزوي ديدن تو به خواب
از دل نازت اومده
ستاره ها مي درخشن در آسمون
غوغاشون مي پيچه تا كهكشون
گلي كه رسيد هست يه نشون
كه از دل نازت اومده
نسيمي مي وزه از شهر يار
آرامش مي بخشه بر اين ديار
قاصدكي رو برام بيار
كه از دل نازت اومده
زياديه زخم و درد
سلطانو افسرده كرد
دوس دارم اين گل زرد
كه از دل نازت اومده
سلطان عشق
17/4/87
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.