جمعه ۲ آذر
سیاهی شعری از مریم حسینی
از دفتر دلنوشته نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۲۸ شماره ثبت ۳۴۸۳۰
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مریم حسینی
|
کاش می شد که منم عربده جویی بکنم
یا که در حلق خودم پاره خاری بکنم
طاقت ظلم ندارد دل دیوانه من
پس چرا بیخودی هی مسئله جویی بکنم؟
|