پنجشنبه ۱ آذر
//3شعر سپيد// شعری از بهرام الهی
از دفتر اينجا همين جاست نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۰۳:۳۱ شماره ثبت ۳۴۳۲
بازدید : ۶۸۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهرام الهی
|
//پاکی گناه//
حتی
چشم که به آسمان بدوزید
فرشتگان هم می دانند
پاک خواهید شد!
دلیل نمی خواهد.
اعتماد کنید.
حتی شبها
که زیبایی ستارگان نمی گذارند
...
به پدرم که رفت
بگویید
جایت همیشه خالیست
نگران ما نباش
------------------------------------------
//عشق واقعی//
شناسایی تمام حروف
کارآسانی ست
در حیرت آنم
عشق
سالهاست
سخت نوشته می شود
سخت!
-------------------------------------
//همین امشب//
کفشم را می پوشم
با خود می گویم
همین امشب
کاررا یکسره خواهم کرد
حالا
به تو که فکر می کنم
توانایی رفتنم نیست
و چمدانم را
که مدتهاست بسته ام
باز
باز خواهم کرد
--------------------------
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.