يکشنبه ۲۷ آبان
مارال 3 - گُل محمد شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۳۴۲۱۴
بازدید : ۱۰۷۴ | نظرات : ۱۳۴
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
دست بر گردن -
چمبردرآب -
بازو در هم -
رها شدن -
سپارشِ تن -
برنوازشِ آفتاب -
خوشایش هم آغوشی با آب -
این که بر آب بود -
نه جسم
که پنداری
خواب بود !
مرد -
"گُل محّمد"
از پس نیزار -
نفوذِ چشم ها -
بر منفذ های پوستِ زن !
نگاه -
نگاهِ تشنه
چشم ها -
تب گرفته -
تشنه لب
بر لبِ آب!
آب آوای بلور می داد
ابرها -
پاره پاره -
کُرکِ خاکستری بُز -
جا به جا -
سَمج –
بی بار -
بالای صحرا -
آسمان خال مخال !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.