يکشنبه ۲۷ آبان
در قيام زندگى شعری از نسيم خسرونژادصبا
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۳۳۹۱۵
بازدید : ۱۰۳۰ | نظرات : ۱۵۴
|
دفاتر شعر نسيم خسرونژادصبا
آخرین اشعار ناب نسيم خسرونژادصبا
|
من زنـم، یک عشق، یک معبودِ طفل
در نگـاهِ شـب زده، تنـها برای کام ها
در قیــــامِ زندگی، بوده قیــامت قامتی
یک تنه تا دفعِ غم، جرثومه ی آلام ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.