جمعه ۲ آذر
یا علی ع شعری از محمّد رضا بیانی ( دلبر )
از دفتر غزل نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۵۹ شماره ثبت ۳۳۸۴
بازدید : ۸۱۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمّد رضا بیانی ( دلبر )
آخرین اشعار ناب محمّد رضا بیانی ( دلبر )
|
ولادت با سعادت مولای متقیان امیر مومنان یاور مظلومان علی ع را به محضر یکایک شما گرامی سروران تبریک و تهنیت عرض میکنم :
یا علی ع
از سر صدق و صفا پیوسته گویم یا
علی ع
تا شود دردم دوا ، پیوسته گویم
با علی ع
تا ازین آشفتگی خاطر بر آساید
دمی
با دو صد شور و نوا ،پیوسته
گویم یا علی ع
نیست گر دَر دِل ولای مرتضا دل
بیصفاست
تا که دل یابد صفا ، پیوسته
گویم یا علی ع
جز به مهرت یا علی ع ،در خانهِ
ی دل نور نیست
ای ز تو دل راضیا ، پیوسته گویم
یا علی ع
چرخ با ما در جفا و یار با ما
بی وفا
در جفا و در وفا ، پیوسته گویم
یا علی ع
دل به تو بستند یاران در حیات و
در ممات
در بقا و در فنا ، پیوسته گویم
یا علی ع
آیت یزدانی و مهر تو شد ما را
پناه
ای تو ما را اتکا ،پیوسته گویم
یا علی ع
همچو (دلبر )جز به شورِ عشقِ شاهِ اولیا
نیست در نایم نوا ، پیوسته گویم
یا علی ع
التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.