يکشنبه ۲۷ آبان
میدان آزادی شعری از سجاد ربانی
از دفتر خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ۲۳:۴۸ شماره ثبت ۳۳۴۵۹
بازدید : ۱۵۴۲ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سجاد ربانی
|
منو حادثه های جاده
سیاست های مبهم
حرف های قصاص دار
جمع شدیم
بر میدان آزادی
تو گفتی
من گفتم
همه گفتند
در خلوت خود
در گلوهای زبان بسته
در اتاق سیم خادار کشیده
صبور و بی صدا
صدای زدن
حرف ها را بگو
چشم تو چشم
دلهره و بعد سکوت پر معنی
انگار رسیدیم به میدان آزادی
دور زدیم (چرخیدن)
دور شدیم (فاصله گرفتن)
از کنار حادثه ها هم بی تفاوت گذشتیم ...
" سجاد ربانی "
پ , ن :
درکش با خودتون !
مثل تکه های پازل کنار هم بچین ...
امیدوارم در چجور نوشتن شعر نو کمکم کنید .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.