چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر وحید بهجتیان اصفهانی (بهجت)
آخرین اشعار ناب وحید بهجتیان اصفهانی (بهجت)
|
باز بیاید شب ویلدا شود ....
ازکرمش عشق،هویدا شود....
بوسه زنم بر لب شیرین یار ....
روی مهش باز چو پیدا شود .....
گرد هم آیند ، مریدان جان ....
خوش نبود آنکه فرادا شود...
فال، به دیوان غزل میزنند...
بس دل دیوانه که شیدا شود ...
شکر به درگاه اهورا ی پاک ...
سجده به والایی مزدا شود ....
جام ومی ناب چو آید میان ....
جمله مسلمان که یهودا شود ....
هرکه نهد پای به خُم خانه مان....
از سر پستی به بلندا شود....
وانکه زند باده دراین شب ،بدان ....
از دل او پاک ،سویدا شود ....
بهجت اگر شیخ نهیبش به تو ...
آیه کفار واشّدا شود ....
جرعه ای از باده به کامش بریز ...
تا که خیالش همه سودا شود....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.