جمعه ۲ آذر
شهـر سیاه شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰ ۰۴:۲۲ شماره ثبت ۳۳۱۴
بازدید : ۹۷۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
وای بر این مردم گم کرده راه فاتحان خسته شهـر سیاه
وای ازین عمری که گردیده هدر تحت نام زندگی هر دم گناه
این یک از جام تکبر گشته مست غوطهوردرشهوت وفر ورفاه
و آن دگر در آرزوهای دراز در هوس هر دو جهان کرده تباه
وای بر ما زین جهان حیله گر خوی شیطانی، رذالت کبر و جاه جز خدا بر هر کسی دل بسته ایم آنچه حاصل میبریم افسوس و آه
فکر حیوانی دگر از حد گذشت دیگر ای جانم تو بد بر خود مخواه
زین همه سرعت کجا ره میبری توشه ات آخر بود کمتر ز کاه
گر که با (طوفان) نشد درمان تو چاره ات باشد فقط در قعر چاه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.