يکشنبه ۴ آذر
خدا می خواست بی شک رحمه للعالمین باشد شعری از سید مهدی نژادهاشمی
از دفتر زنبق های وحشی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۳۳۰۷۳
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر سید مهدی نژادهاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی نژادهاشمی
|
خدا می خواست، بی شک، رحمه للعالمین باشد (ماارسلناک الارحمه للعالمین)
پیام ِبعثتش ، پیوند ِ با حبل المتین باشد
اگر در دامنش سنگِ بنای وحدت آورده
یقینا" حلقه ی پیوند امّت را نگین باشد
مبادا دسته بندی باعث دوری شود از دین
که این مشقِ قلوب ِمردم دوزخ نشین باشد (آل عمران 105)
طناب ِ سست ِ شیطان است و چاهی تا دل ِ دوزخ !
همیشه تار مویی مرز بین ِ کفر و دین باشد
به شیطان پشت باید کرد کاین ابلیس می خواهد
دلِ مردم میانِ برزخ ِ شک و یقین باشد
خیال تفرقه بین صفوف مسلمین دارد
که پشت گوش امّت بی محابا در کمین باشد
وَ أن هذا صراطی مستقیما ، مثل ِ فانوسی (انعام 153)
نمایان می کند راه بدون ِ مشکل این باشد
کسی بی شک إلَینا راجعون را درک خواهد کرد (انبیاء93)
که می داند نبایستی دلش بندِ زمین باشد
یقینا" آسمان آبی ست هرجایی که خواهی رفت
اگر دست و دلت با وعده های راستین باشد
پیام مهربانی می دمد از هرم ِ چشمانش
کسی که قبله گاه ِ مهر و ختم المرسلین باشد
سید مهدی نژادهاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.