ای کاش نمی رفتی
تصـــــمــیم گـــرفتی بِرَوی ؛ زار شوم من
در باور یک مُشت دغل ، خـــوار شوم من
اسرار دل بی گُــنـه ام فاش بگـــــــــــــردد
پوســــیده ترین رشــته ی افــــکار شوم من
این شعله که در جان من از قهرتو برپاست
تردیــد نــدارم هـــدف نـــار شـــــــــــــوم
ای کاش نمی رفتی ومجــــــــبور نـــــبودم
اینــگـونه زمــین خورده و اِنــکار شوم من
روحم شکننده است عجب نیست ، "سلیما"
بی حوصله سرگرمی آزار شـــــــــوم من
بـدجور بمن خیره شدند عشــــــــوه فروشان
نگذار به بـیراهه ســــــــــِزاوار شــــوم من
من بی تو چه باید بکُــنم ......؛ ساده تریـنم
می ترسـم از این زلــزله ، آوار شَــوم من
حـیـف است گُلــم ؛ همسفر بــاد بگـــــردی
برگرد ، همان حامی تو ؛ خـــار شــوم من
من پُر ز تو هسـتم و تو خالی تری از هیچ
ای کاش که درچشـم تو ، تکـرار شوم من
سخت است که صُبحی رسد اما ؛ تو نباشی
آغوش کسی غیر تو بــــــــیدار شوم من
بگرد که هر لحــــــــظه به دنبال طـــــنابم
شایــد ز غــــم عشق تو ....؛ وارا شوم من
**
پیرنظر "سلیم " 19/3/93