سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        کاش می ماندی

        شعری از

        قاسم پیرنظر سلیم

        از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۵:۴۸ شماره ثبت ۳۲۶۷۵
          بازدید : ۸۲۹   |    نظرات : ۲۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        کاش می ماندی
        ناگهان بال گــــــشودی ..؛ به یقین فهمیدی ..؟
        کین جهان جُز قفسی نیست ؛ کزو کوچیدی
        قطع وابستگی ات  گوش زمـین را کر کرد
        پرگرفـــتی به سَـما دست خُـــدا بوســـــیدی
        ای بـــــهاری ترین اقــمـــار کرانهای غزل
        رنگ پائـــــیــز شدی  زرد رَدا پوشــــــیدی
        در همین لحظه که نامت به زبان جاری شد
        چشمه گردیـــدی و از قلب همه جوشــــیدی
        سوگوارتو ، پریشان  دلِ یک  انجمن است
        کاش می مانـدی و این واقـعـه را می دیدی
        رفتنت ضایعه ی مُلک غزل بـــود ؛ "سلیم"
        واژه ها تـشـنه و تو اَبـر ؛ کُجـــا کــوشـیدی                 
        مانـده دلها همه در حسرت دیـــدار، ای گل
         رفتی آسوده در آنسوی زمـــان  روئـیــدی
        ناگـهـــان بال گــشودی ؛ به یقین فهـــمـیدی
        که زمین جز قـفـسی نیست ؛ کزو کوچـیدی
        **
        پیرنظر "سلیم" 23/9/93   بداهه امروز
        دوستان گرامی وبزرگوار در سوگ بانو سمیرا رحمانی  تراوش شد چون غزل  بداهه بود  دست به ترکیبش نزدم  کاستیهایش را نایده بگیرید لطفاً
        روح بانو شاعره خانم سمیرا رحمانی شاد ویادش گرامی باد ......
        ۱۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0