جمعه ی ظهور می رسد
من در این حقیقت بزرگ شک نمی کنم
آرمان مهدویّت بلیغ را
بر یخ ملاحظات حک نمی کنم
***
واژه واژه
حرف حرف
روی پرده های دیده و دلم نوشته ام:
من به جنگ دیوهای شرق و غرب می روم
خود اگرچه آدمی ولی
رهنمون به عشق می شود فرشته ام
***
مثل خشک مغزها
_نان به نرخ روز خوارهای فتنه زاد-
با خیال باطل شکوه دین مباد
واقعیت همیشه سبز را
آب در الک نمی کنم
***
با یقین سبز خویش
می روم به پیش
در مسیر جمکران معرفت
می کنم مرور
آیه آیه شعرهای نور
سوره های روشن شعور
***
بر لوای سبز فاطمی نوشته است:
فصل انتظار
می رسد بهار
جز که با خیال شربتی ز جام دوست
دل خنک نمی کنم
***
من حسینی ام
خاک پای عارفان مکتب خمینی ام
من بسیجی ام
روی دوش تک تک مجاهدان راه حق
آر . پی . جی ام
***
یک گلوله آتش مقدّس قیام
در مسیر روشن امام
یک جهان حماسه
در کتاب نوحه های کربلا
تا همیشه ی خدا
***
من شکوه غیرتم
با بصیرتم
پشت بر هزار سال بیشتر
آرمان وارث صحیفه و فدک نمی کنم
***
جمعه ی ظهور می رسد
من در این حقیقت بزرگ شک نمی کنم.