شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر معصومه عرفانی (عرفان )
آخرین اشعار ناب معصومه عرفانی (عرفان )
|
یا مهدی
ما منتظریم که یار آید
آن عاشق بیقرار آید
چشم همه عالم به جمالش
آن حاضر انتظار آید
در وادی عشق تو اسیریم
آن بهار در بهار آید
دل در گرو روی تو مهدی
آن نرگس گلعذار آید
نور رخ او عیان گردد
آن باعث افتخار آید
مولود امام عصر باشد
آن بهر شب تار آید
کن تو همه جا چراغانی
آن عزیز و یادگار آید
گویید که ولی عصر آمد
کن شادی بیشمار آید
(عرفان) تو بکن هلهله بر پا
آن غایب با سوار آید
این اشعار رو به مناسبت میلاد امان زمان سرودم امروز و در همین ساعت 3/ بعد از ظهر
شب نیمه شعبان 92
میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود بر مدیریت سایت وزین شعر ناب جناب استاد فکری و خانواده محترمشان مبارک و بر همه شما شاعران و اساتید و بزرگواران هم مبارک باد
همه روزتان عید باشد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.