سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
اینجا
کنار این دیوارهای بلندفاصله
لحظه ها قد می کشند
هر روز بیشتر از دیروز
اما من هنوز هم
همان دخترک رویا پرداز دیروزم
که گم می شوم
در کوچه پس کوچه های دلم
به دنبال تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کنار این دیوارهای بلندفاصله
لحظه ها قد می کشند