پنجشنبه ۸ آذر
عشق الهی(ویرایش) شعری از فرهاد مهرابی
از دفتر روح سبز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ۰۰:۵۹ شماره ثبت ۳۰۸۴۶
بازدید : ۹۷۱ | نظرات : ۱۴۵
|
آخرین اشعار ناب فرهاد مهرابی
|
شعر عشق الهی با ویرایش استاد فرامرز فرخ...
بنمای عشق و ، بهر آن هر سوی دنیا میروم
ترسی نباشد بر دلم ، تا قعر دریا میروم
عشق الهی لایق ، این جانفشانی ها بُوَد
از بهر این عشقم بدان من تا ثریا می روم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.