شنبه ۳ آذر
داغ زرد کوه شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر اجتماعی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۰۷ شماره ثبت ۳۰۷۰۱
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۷۶
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
دامن زرد کوه
از خشم لاله گون میشود
هنگامی که لاله های واژگون را
به جرم زیبایی
می چینند
و در گلدان اعتیاد زندانی مینمایند
تا پژمرده شوند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.