خیانت میکنی هردم خیال کردی نمی فهمم
دارم در سینه میسوزم تورا هرگز نمی بخشم
خیانت میکنی برمن نمیارم من به روت اصلا
بگو دنبال چی هستی نگو از بودنت خستم
اگه چیزی نمیگم بت نه اینکه رد شدم ازتو
غرورم میشکنه پیشت تموم میشم تو دست تو
نمیدونی چقد سخته بدونی بت دروغ میگه
بخنده زورکی باتو باشه مال یکی دیگه
نمیدونی چقد سخته ببینی یکی هست باهاش
ندونه که میدونی تو ازعشق بگه توی حرفاش
حواست نیست نمیفهمی نمیدونی نمی بینی
دارم میمیرم از غصه بازم پیشم نمی شینی
تموم قصه هامونٌ زیاد بردی به آسونی
تموم خاطراتت رو سیاه کردی نمی دونی
نمی یخشم توروخوبم برو هرجا دلت میخواد
بدون که هرچه بد کردی تو این دنیا سرت میاد
سرت میادٌ میفهمی که این روزا چه پردرده
همه حرفای ناگفته تموم شعر این مرده
بزن بارون ببارامشب ببار بامن که من خستم
دارم میسوزم از این غم هنوزم عاشقش هستم
هنوزم عاشقت هستم
هتوزم عاشقت هستم
هتوزم عاشششششقت هستم
اسامه مهر1393