جمعه ۲۵ آبان
سرود نیروی انتظامی روزت مبارک شعری از جاسم ثعلبی (حسّانی)
از دفتر غروب ماه نوع شعر ترکیب بند
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۳۰۴۹۰
بازدید : ۱۱۲۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر جاسم ثعلبی (حسّانی)
آخرین اشعار ناب جاسم ثعلبی (حسّانی)
|
سرود نیروی انتظامی روزت مبارک
سرباز ناب رهبر ، ای حافظان قرآن
ای دشمنِ ستمگر ، ای تشنگانِ ایمان
همیشه هستی بیدار ، خسته نباشی سرکار
روزت مبارک ، روزت مبارک
***
فرماندهان عزیزان ، ای اسوه ی دلیران
ای محرم شهیدان ، ای زر نمای ایران
همیشه هستی بیدار ، خسته نباشی سرکار
روزت مبارک ، روزت مبارک
***
پر خوابی و خستگی ، هر گز نمی پذیری
پاسدار شهر و راه ها ، در دشت و در کویری
همیشه هستی بیدار ، خسته نباشی سرکار
روزت مبارک ، روزت مبارک
***
خدا پشت و پناهت ، دعای مادران است
با گشت و قدرت تو ، وطن امن و امان است
همیشه هستی بیدار، خسته نباشی سرکار
روزت مبارک ، روزت مبارک
***
جاسم ثعلبی (حسّانی) 13/07/1393
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.