يکشنبه ۲۷ آبان
تابش مهتاب شعری از امید آریایی مهر
از دفتر چشم انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ۱۸:۲۴ شماره ثبت ۲۹۲۷۱
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر امید آریایی مهر
آخرین اشعار ناب امید آریایی مهر
|
قصه ی چشمان او چشمان من بی خواب کرد
صبر ایوب دلم را عشق او بی تاب کرد
در فضای خانه ام یک ماه روزی نور داشت
چون شهابی او گذر از این دل وهاب کرد
هر شبم را جای جسمش بالشی او داد و رفت
با سرابش دشت پهن سینه ام سیراب کرد
از غروب بی طلوعش خانه ام شد سوت و کور
بسترم را بی نصیب از تابش مهتاب کرد
با وضویی پهن کردم ساحلی از جنس نور
لحظه هایی را که موجش در سرم گرداب کرد
تا به نیت سوی جانان ایستادم بر نماز
دل به پا افتاد و قصد حاجت از ارباب کرد
بار دیگر هم شکستم این نماز ناتمام
تا دل بی اختیارم سمت او محراب کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.