شنبه ۳ آذر
دومینوی تنهایی شعری از عبداله حسینی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ۰۴:۰۰ شماره ثبت ۲۹۱۹۰
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۶۰
|
آخرین اشعار ناب عبداله حسینی
|
تنها که می شوی
دلت می گیرد،
دلگیر که می شوی
قلبت به درد می آید،
احساس درد که می کنی
به دنبال درددل هستی،
و وقتی همدمی برای درددل نیافتی
دوباره تنها می شوی
و دوباره دلت می گیرد
...
این است دومینوی تنهایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.