جمعه ۲ آذر
عابر زمان شعری از محمد ابویی (فراز)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۴۹ شماره ثبت ۲۸۹۳۲
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمد ابویی (فراز)
آخرین اشعار ناب محمد ابویی (فراز)
|
دیر بجنبی بی خبر خواهد رفت
ایام جوانی از برت خواهد رفت
این کوه هم گرده اش می شکند
خونش چو مذاب از سرش خواهد رفت
خورشید چو بر آید سمت مغرب نظرش خواهد بود
چون روز بسر آید همچو سایه از نظر خواهد رفت
گل و بلبل مهمان سبزه زارند و بهار
درزمستان سبزه خود بخود خواهد رفت
این قفس ها همه لبریز از خاطره ی پروازند
تو در وا نکنی مرغ بامرگ ازقفس خواهد رفت
عمر پای ماندن ندارد تو اگر صبرت هست
برخیز که در خواب روز ها از کفت خواهد رفت
پل لذت زیباست ولی بی بنیان ست
چو سیل براید پل هم از نظرخواهد رفت
آن قد و قامت که از دست پیران رفت
قد قامت که از کف تو هم خواهد رفت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.