دوشنبه ۵ آذر
هیچ وقت ترکت نخواهم کرد شعری از ساجد بهشتی
از دفتر مجموعه ی مینیمال ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ۰۴:۱۲ شماره ثبت ۲۸۶۶۲
بازدید : ۸۸۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب ساجد بهشتی
|
هیچ وقت ترکت نخواهم کرد
حتی اگر ذره ذره خاک شوم
هیچ
هیچ
هیچم اما هیچ وقت از کنارت جُم نخواهم خورد
خانم من !
هر وقت به دوست داشتن فکر میکنم
تمام کلمات اسمت ردیف میشوند
انگار هنوز روز اول دبستانم
تمام روزها ، شب ها ، ساکتم
و می چینم در ذهنم دوست داشتن را-
برای هنگام هم کلامی تو
به مدار تنت میچرخم
تصدقت !!!
هیچ وقت ترکت نخواهم کرد
حتی اگر جنگ جهانی سوم میان ما باشد
فقط پلک نزن
به رویایت هم شده می آیم !!!
هیچ وقت ترکت نخواهم کرد ... .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.