يکشنبه ۴ آذر
در پارك ماتمي بود شعری از منصور شاهنگیان
از دفتر گذشت ايام نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۲۸۶۵۵
بازدید : ۵۳۴ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان
|
باز هم ، تقديم به زاينده رود ...
گويا ، زاينده رود
انشاء الله در مهر ماه ، زنده و جاري ميشود ...
در پارك ماتمي بود
از مرگ ِ رود ، ديروز
ميگفت سرو ِ پيري
با آه ِ سرد و جانسوز
اي نوگلان ِ غمگين
اين زنده رود ِ پيروز
گردد دوباره ، زنده
مثل ِ هميشه،نوروز
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گويا اين قطعه هم ، درست تقديم نگرديده :
ديشب چنار ِ پيري
در پارك گريه مي كرد
با شاخه اش ، اشاره
بر، زنده رود ، مي كرد
با اشگ و آه ميگفت :
اي داد ، عمر ِ خود باخت
رودي ، كه لعل و گوهر
از آب و سنگ ، مي ساخت !!!!
اصفهان ، تابستان 93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.