سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 4 آذر 1403
    23 جمادى الأولى 1446
      Sunday 24 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۴ آذر

        رو حوضی

        شعری از

        منصور شاهنگیان

        از دفتر گذشت ايام نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۲۴ شماره ثبت ۲۸۳۷۸
          بازدید : ۲۶۴۲   |    نظرات : ۲۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر منصور شاهنگیان
        آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان

        سالها قبل
        جهت نمایشنامه ی روحوضی
        سروده و اجرا شد...
        آقایونا ، خانوما
        قصدِ زحمت ندارم
        هرکسی عشقی داره
        خُب ، چرا ، من ندارم ؟
        توی این هفت ، آسمون
        یک ستاره ندارم
        روی این ، خاک ِ خدا
        یک وجب ، جا ندارم
        دوست ِخوب و نازنین
        من تو دنیا ، ندارم
        من فقط ، غیر  ِ  شما
        کس و کاری ندارم
        تو قمار ، زندگی
        شانس  ِ  بُـردن ندارم
        یه قواره ی  دو ، نَـبش
        توی جُـردَن ، ندارم  !!
        واسه ، درد و غصه هام
        غمگساری ندارم
        از تموم ِ غصه ها
        کم و کسری ندارم
        توی بانک ِ صادرات
        یـه  ، پاپاسی ندارم
        اگه رفتم ، به سفر
        چشم ، به راهی ندارم
        سر  ِ سوزن ، دلخوشی
        توی دنیا ندارم
        اگه پـا داد ، سرنوشت
        من که ، هَمپـا ندارم
        تو ، مسیر ِ زندگی
        نـای ِ رفتن ندارم
        تاب ِ نامردی فقط
        از رفیقان ندارم
        اگه رفتم ، رفقا
        یادگاری ندارم
        راحتت ،  کُـنم ، رفیق
        میل  ِ موندن ، ندارم
        اگه یادم نکنید
        هیچ شکایت ندارم
        گفته باشم ، بدونید
        قصد ِ زحمت ، ندارم  .....
        زمستان 90 اصفهان
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        5