شنبه ۳ آذر
سمت پرواز شعری از جوادرحیمی(راحم)
از دفتر چارانه نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۳۹ شماره ثبت ۲۸۳۴۹
بازدید : ۶۲۹ | نظرات : ۴۷
|
دفاتر شعر جوادرحیمی(راحم)
آخرین اشعار ناب جوادرحیمی(راحم)
|
نوای بی نوایی ، کرده ای ساز
چه زیبا نغمه ای آورده ای باز
چو«راحم»دست در دست بهاران
بگو باران ببارد........ سمت پرواز
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.