بمناسبت اعمال وحشيانه ي گروهكهاي تروريستي داعش ، طالبان و تهديد بر انفجار عتبات و اماكن مقدس و ادعا ها و صدور قطعنامه هاي كشور هاي عربي مبني بر مالكيت ِ خليج فارس و تنب و جزاير سه گانه ...
قسمت هايي از طنز بلند ِ خود را تقديم ميكنم :
... آهاي آهاي هَموَطَنـَم
درد و بَلاهات به ، تــَنـَم
بـِگم از ، اون گذشته هات
از داشته ها ، نداشته هات ؟
"دُبي" كي بود ، "قطر" كجا
ملخ ميخورد ، عرب ، نه ، ما
آخه ، بيا ، ببين ، چطور
عرب شده ،كِـنتاكي ، خور !
شير ِ شُتر ، خورا ، ببين
چطور ميپوشند ، لي و جين !
به خواب ، نميديد ، كه بِـشه
عرب ، سوار ِ پـُرشِه
وارث ِ مَكر ِ عَمر و عاص :
مال ِ ماهاست ، خليج ِ فارس
شما يه مُشت كور و كچل
بپّا ، نيافتيد ، تو هـَچـَل !
سر به هوا نشيد و گيج
هميشه ، فارسه ، اين خليج
آهاي آهاي هموطنم
درد و بلاهات ، به تـَنـَم ....
وقتشه ترك ِ غم كنيم
فاصله هارو ، كم كنيم
به كي بگيم و تا به كي
ز كاوه ، داد و ماد و كي
آهاي آهاي هم وطنم
درد و بلاهات ، به تنم ....
انشاءالله بقيه در فرصتي ديگر... البته به شرط حيات ...