سر سجاده عشق راز و نیاز می کرد با رب العالمین
شمشیر ملجم نامرد کرد فزق سر علی را خونین
......................................................................
در فراق علی گریستن می کند دلم را خون
چرا آن جوانمرد را زما گرفت آن ملجم ملعون
..............................................................................................
عاشقی همچو علی یار با وفای نبی
رفت سوی حقش تا به معبودش گوید آری
....................................................................
یتیمان کوفه چند شبی است در فراق علی بی تابند
سراغ حامی خود علی همچو پدر را از مادر می گیرند
.........................................................................
درک و فهم آن کودکان یتیم کم است و اندک
فقط یاورشان علی را می خواهند آن کودکان کوچک
...................................................................................................
خدایا
دریای داغ داغ و
شور شور
اشکهای یتیمان کوفه
نمی توانست
ملجم نامرد را غرق نماید
تا بار دیگر یتیمان کوفه
بی پدر نشوند