ميزنَد ، زنگ ِ دري را پيكي
ميدهد ، جعبه ء خود را تحويل ...
برق ِ چشمان ِ تَـر ِ كودك ِ ناز
ديدني خواهد بود ...
مزه ء تند ِ سوسيس و كالباس
اِند ِ حال است و كلاس ...
و كباب و ريحان
بي كلاس است و قديمي ، قدغن ...
فست فود هاي سر ِ كوچه ي ما
جعبه اش ، واي ، چه شيك است و قشنگ ...
اِسنك و بِـرگر و پيتزا
وَ فلافل ، امشب
بود ، خوشمزه و چسبيد به ما !
مَكدونالد ، با سُس ِ مخصوص
چشيدن دارد ...
شاعر و كودك و پيك
همگي سير و سر ِ حال ، ولي
سوزش ِ معده و سردرد ِ من ِ بيچاره
زود درمان بايد ....
من چرا
با هوس ِ خود قهرم ؟
من چه كاري دارم ، با هوس ها ي جديد ؟
هوس ِ دوغ و كباب
بُـرده هوش از سر ِ من ...
نان ِ سنگك وَ سماق
جوي آبي در باغ
چاي لب سوز و نبات
استكان ِهاي گُلي ، لَـب زَري
وَ كمر باريك و سيني ِ پنج قُـل ِ پُـر نقش و نگار
سايه سار ِ دو سه ، بيد
ماهي ِ قرمز ِ حوضي پُـر آب
صفحه ي سي و سه دور
و َ " گِـرام ِ تي پاز "
و نوا و سخن ِ خاطره انگيز ِ بَـنان :
شرح هجران و خزان
" بوي جوي موليان ...
گربه ايي ، زاغ و ملوس
لب ِ باغچه ، در خواب ...
آري اين خاطره ها
برده هوش از سر ِ من ....
راستي
من چرا هيچ نديدم ، انگار
گربه اي زشت
يا كه ملوس
جلوي تابلوي
چشمك زن ِ فست فود ِ سر ِ كوچه ء مان ؟