يکشنبه ۲۷ آبان
همصدا شعری از احمد بیرانوند
از دفتر دلواژه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۲۷ شماره ثبت ۲۷۹۰
بازدید : ۱۱۱۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب احمد بیرانوند
|
تو می دانی چرا باران نمی بارد؟ و در دلهایمان بذر محبت را نمی کارد
تو می دانی چرا از عشق حرفی نیست برای دلخوشی یک روز برفی نیست
تومی دانی چرا لبخندها در اعتصابند برای لمس آرامش همه در التهابند
تو می دانی چرا درد همه امروز تنهاییست و پر رونق ترین محفل٬ کلینیک های زیباییست!
تو می دانی چرا چشمان مادر خیس و نمناک است برای سرنوشت کودکش همیشه غمناک است
تو می دانی چرا دیگر دعاها در نمیگیرد قفس باز ٬ آسمان آبی ٬ پرنده پر نمیگیرد
تو می دانی چرا بر بام خانه یاکریمی نیست برای حفظ ارزشهای انسانی حریمی نیست
تومی دانی؟؟؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.