جمعه ۲ آذر
ازغم نجاتم میدهی؟؟ شعری از ملکی(دریا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ۱۹:۱۶ شماره ثبت ۲۷۴۵۹
بازدید : ۶۶۳ | نظرات : ۱۲۸
|
آخرین اشعار ناب ملکی(دریا)
|
1=عشقم جوابم میدهی؟؟
ازغم نجاتم میدهی؟؟
بایک غزل یاشعرنو،،
حکم براتم میدهی؟؟
برکعبه ی مهررخت،،
لختی طوافم میدهی؟؟
من تلخِ گفتار توام!!
قدری نباتم میدهی؟؟
هستم چورودی درخروش
قدری ثباتم میدهی؟؟
من مستحق روی تو
ازلب زکاتم میدهی؟؟
2=عشقم جوابم داده است
ازغم نجاتم داده است
بایک غزل باشعرنو،،
حکم براتم داده است
برکعبه ی مهررخش،،
دیشب طوافم داده است؟؟
دی،، تلخِ گفتار ش شدم
حالا نباتم داده است
گشتم گدای کویش وُ
ازلب زکاتم داده است
بودم چورودی درخروش
حالا ثباتم داده است
عرض ادب واحترام خدمت همه ی شاعران گرانقدرسرزمینم::علاوه برنقدکلی شعرکه باجان ودل می پذیرم استدعادارم راهنماییم کنید که آیاتغییرمخاطب درشماره ی 1و2برروانی ودرستی شعرهم تاثیرگزاربوده است یانه؟؟؟متشکرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.