شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
از ازدحام بودن ها
خسته ايم...
اري;
در نسيم پلك خود خفتن،
خفقان عصر بيداريست
جرعه ا ي شبنم،
به تو
در عالم رويا هديه خواهند داد... !بداهه
2-
زندگي اتفاق تازه ايست
دير بجنبيم كهنه مي شويم.
بداهه
3-
در هراس ِ نگاهی ام،
که دیر معنا می شود...کاش
عصر سرعت به این مقوله می پرداخت...!بداهه
4-
آزادی،
حکایت بادی ست
رها شده در جمع...
عده ای
خوشحال ،
عده ای غمگین و ناراحت ...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.