سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 6 تير 1403
    20 ذو الحجة 1445
      Wednesday 26 Jun 2024
      • روز جهاني مبارزه با مواد مخدر
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۶ تير

      تاتر زندگی

      شعری از

      اسامه یعقوبی

      از دفتر ترانه های خستگی نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۲۶۷۹۶
        بازدید : ۵۰۴   |    نظرات : ۲۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اسامه یعقوبی

      توی این صحنه بی رحم زمانه
      که نه متن داره نه میزان نه ترانه

      توی این بازی بی نقش پر از گرگ
      خط به خطه  متن ما فقط مونولوگ

      نقش اول نمایش توی آینه در پی خود
      و مکمل بی صدا بی رمق بدون برخورد

      توی این نمایش غرق سکوت پر از بهانه
      گم شده نقش من  وتو توی گریه شبانه

      پرده ها رفته کنار  و جمعیت غرق تعجب
      بازیگرها سر توی دست خنده بر لب بی تحرک

      یک سکوت ممتد و دیوار چهارم جنس سیمان
      نیست یک اسطوره یک مرد تا زند ناقوس ایمان

      شعله دامان سیاوش رابگیرد تا بسوزد  یار تشنه
      میزند سهراب همان دم بر پدر آن تیغ و دشنه

      مینویسد متن خود را آن نویسنده به زوری
      خود زند یک مهر باطل در مقام نقد ژولی

      میرسد طاعون سانسور بر تمام زندگانی
      تا بفهمی نقش خو رامیگذره عمر و جوانی

      کف زدنهای دروغی نیش کژدم در شلوغی
      چند مدال و لوح یادبود قصه علی کنکوری

      متن و بازیگر و صحنه مهره های دست جلاد
      میشوی بازیچه آخر فکر و عشقت رفته بر باد

      صورتک ها مست خنده چهره ها غرق گریم اند
      اما از غصه وحسرت پشت این ماسک ها می میرند

      خوش بحال اونکسی که  خوش توی دلها می مونه
      میره یک روز ولی بازهم هرکسی از اون میخونه
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0