به جهنم که اگر روی ز من می گیری
به جهنم که اگر رفتی و از من دوری
به جهنم که اگر پول ز من سر تر شد
به جهنم که اگر خانه من بستر شد
به جهنم که اگر گریه خون آوردی
رفتی و قلب پلیدت به جنون آوردی
به جهنم که اگر سخت شود ایامت
این غرور است که داده همه ات بر بادت
به جهنم که اگر یکه و تنها گشتم
تو بمانی و منم سلطه به دنیا گشتم
من تو را لحظه دم صلح به سازش کردم
ماندنت پیش کم و بیش به خواهش کردم
به جهنم که اگر لحظه شادی هایت
بی من و فکر مردد نشود آمالت
این پدر مادر تو لیک نهایت فانیست
عشق من در دل زارت به نهایت باقیست
فکر کردی که روی شاه خیالت آید
بو که می آید از این شام خیانت آید
تو اگر کل جهان گردی و آمار کنی
نتوان چون من دیوانه خریدار کنی
تو برو فکر بکن شادی دنیا به کفت
رسد آن روز که بینی کف دنیا به کفت
تو اگر فکر کنی مرگ سیاهش دادی
بد میندیش که جان را به سیاوش دادی
سیاوش راد
دوستان عزیز انتقاد های شما رو خیلی دوست دارم