دوشنبه ۵ آذر
زمستان شعری از تبسم گراوند
از دفتر tabasom نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۲۶۰۵۲
بازدید : ۵۹۸ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب تبسم گراوند
|
روسری زرد حریرم را
بر سر نگاه بیمارم میکنم
برگ های در خزان مانده ی زندگی
زمستان را نشانم می دهند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.