جمعه ۲ آذر
تو شعری از تبسم گراوند
از دفتر tabasom نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۲۵۹۲۵
بازدید : ۶۵۱ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب تبسم گراوند
|
زوزه می کشن ارزوهایم..............
در دستان شغال زمین.............
وزندگی کل کل کنان بر سر تابوتم هفت ماهگی مرگم را سرنا میکشد...................
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.