يکشنبه ۲۷ آبان
من آنها را همه شوخی گرفتم شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳ شماره ثبت ۲۶۰۱۰
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
لطفاً فقط نقد کنید با تشکر
من آنها را همه شوخی گرفتم
به ما واجب شد احکام الهــــــــــــــی
همانها که خدا فرموده برمـــــــــــــــا
**من آنها را همه شوخــــــــی گرفتم
**گناهـــان را فقط من مــــــی گرفتم
مسلمان گر شدی بستی تو پیمـــــــان
بجا آور به عهد خود وفــــــــــــا را
مشو غافل ز انعام الهـــــــــــــــــــی
بگفتا زندگی سالم کن امــــــــــــــــــا
عمل کردی مگر آیات حــــــــــق را
بخوان قرآن عمــــــــل بنما تو آن را
فریب مکر شیطان از چه خــــوردی
گناهان می کند دل پر ز غم هـــــــــا
نباشی تا ابد ، آخر بمیـــــــــــــــری
که هر کس می رود آخر ز دنیـــــــا
اگر شیطان فساد و فتنـــــــــه میکرد
بخوان آیات حجب و هم حیـــــــا را
تلاشی کن ز دوزخ دور باشـــــــــی
تو فکر عاقبت بنما و عقبـــــــــــــــا
چه خواهی در جواب حق بگویـــــی
به روزی که قیامت گشت بر پــــــــا
خدا روزی بدادت یا که شیطــــــــان
مکن پُر از حرام هرگز شکــــــم را
گرفتی پس چرا الگــــــــو ز ابلیس
حجابت را بگیر الگو ز زهـــــــرا
اطاعت تا به کــی از خشم و شهوت
اطاعت کن تو دین مصطفـــــــی را
**من آنها را همه شوخــــــــی گرفتم
**گناهـــان را فقط من مــــــی گرفتم
|
|