جمعه ۲ آذر
راهی به نما شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ۰۶:۲۱ شماره ثبت ۲۵۵۵۶
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
ای سید مولا توراهی بنما.............
راه تو چاره است
سر به فرمان توام
و گرای خود این عمق
وشرمم به حضورم
سرمن سمت گرای قلبم
رفته درجیب ،به اندیشه اینک
شاید آیا بتوان عمق دلم پالیم ؟
ولی افسوس به این عمقک کم
نَمی آمدزدلم ویَمی گشت به چشم ترمن
وپیش ،جبهه ی من بارانی
ودریایی این عمق همه طوفانی
وشما دست گذارید به آن
به ید معجزه گر
وشودآرام آن گه
خوشم از آرامش
وبه این آرامش
درکناری به شما ،بر ساحل
واندیشه ی پاک
که روزی به رسد.
همه شادی باشد
همه شاد خوری
وهمان روز هم آقا آید.
به امید آن روز
انتظار آید سر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.